מה הופך השתלת שיער להשתלת שיער טובה?

גינזבורג מדיקל הוא מרכז רפואי בעל שם עולמי בתחום השתלת השיער, אבל מה באמת הופך אותו למעולה?

נסיון של שנים

לד״ר גינזבורג מעל 27 שנות ניסיון בלמעלה מ-8,000 השתלות שיער בארץ. כמובן שהוא מכיר את כל שיטות השתלות השיער FUE ו-FUT ומתאים כל שיטה למטופל ולא להפך.

טכנולוגיה מתקדמת

גינזבורג מדיקל משתמשת בטכנולוגיה מתקדמת ביותר ובציוד רפואי מודרני כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר בהשתלת השיער. בגינזבורג מדיקל משתמשים בשיטת FUE הינה השיטה המתקדמת ביותר להשתלות שיער, מדובר בחידוש טכנולוגי שהתפתח בעשור האחרון. וכמובן שד"ר אלכס גינזבורג הוא מחלוצי השיטה ומהראשונים בעולם שביצעו השתלת שיער בשיטת FUE.

תכנון הטיפול – 

אנחנו אדריכלים של השתלת שיער. ואנחנו יודעים בתחום הזה, אין מקום לאלתור. בניין טוב קם על בסיס טוב. השתלת שיער צומחת טוב כשהיא תוכננה היטב. כיווני השערות, הצפיפות שבין השיערות ושלבי ההשתלה אלו דברים שאנחנו מחויבים לבצע במאה אחוז תשומת לב לפני תחילת העבודה. 

ולכן בגינזבורג מדיקל אנו מבצעים מתכננים באופן מדוקדק תכנית טיפול אישית לכל מטופל. 

ליווי המטופלים לאחר ההשתלה – למה זה חשוב?

השתלת השיער היא הליך מחייב ואינטנסיבי עבור המטופלים. מכאן אנחנו בגינזבורג מדיקל מחויבים להיות 100% נוכחים למען המטופלים שלנו ולתת שירות מלא מהלב. מעבר לליווי במהלך ההשתלה – אנחנו מלווים את המטופלים שלנו זמן רב לאחר ההשתלה – כי למעקב יש ערך אדיר בגינזבורג מדיקל, אנחנו מאמינים בשירות רפואי מכל הלב.

 שירות אישי מכל הלב

אנחנו מלווים את המטופלים באופן אישי וחם מהשלב הראשוני ועד הרבה זמן לאחר ההשתלה, זאת על מנת להבטיח הצלחה של ההשתלה לצמיתות, ללא פשרות. ההשתלה הינה הליך מחייב, סיזיפי ומאתגר – ואנחנו יודעים כמה יחס אישי יכול פשוט לעשות את ההבדל. ניתן לפנות לחברי הצוות שלנו בכל שלב לייעוץ, מידע וכל שאלה שעולה לכם לגבי ההשתלה.

מעוניינים לטפל בהקרחה?

חייבים לעשות זאת עם מומחים. ד״ר אלכס גינזבורג, רופא בכיר בתחום בשדה העולמי נמצא כאן בשבילכם.  ליצירת קשר >> 1-700-700-210