מהם המיתוסים הכי נפוצים על השתלת שיער והאם הם נכונים?

המיתוסים סביב השתלת שיער הם רבים ומרובים, והרבה מהם מונעים מפציינטים שמתלבטים לגשת לעניין שיכול לשפר את איכות חייהם באופן משמעותי כאשר הטיפול נעשה על ידי צוות מקצועי ומתקדם.

מכיוון שד״ר גינזבורג הוא רופא עוד כבר 32 שנה הוא מכיר את כ-ל המיתוסים בעל פה והוא בא לעשות לנו קצת סדר:

אז כל אחד הוא כבר מומחה להשתלות שיער? בואו נשבור את המיתוסים הכי גדולים:

  1. ״אסור להיות בשמש לאחר השתלת שיער״ – לא נכון! הד״ר אומר שמותר להיות בשמש לאחר השתלת שיער!
  1. ״אסור להיות עם כובע לאחר השתלת שיער״ – לא נכון! הד״ר מאשר כובע לאחר הטיפול ואף ממליץ. הפצייטים שלו יוצאים עם כובע ישירות מהקליניקה.
  1. ״אסור לחפוף את הראש לאחר השתלת שיער״ – לא נכון! גינזבורג מדיקל ממליצים לחפוף את הראש יום למחקת השתלת שיער, עם הנחיות מיוחדות. עם זאת, כדאי לחפוף את הראש בשביל לשמור על היגיינה ולהמנע מזיהומים.
  1. ״אסור לעשן לאחר השתלת שיער״ – נכון, אבל… ד״ר גינזבורג מאשר שביום ההשתלה יש להמנע מעישון. ביום שלאחר ההשתלה מותר לעשן סיגריה אחת, ולאחר מכן ניתן לחזור להרגלי העישון של המטופל באופן הדרגתי. כמובן אנחנו ממליצים להמנע מעישון באופן כללי 🙂
  1. ״אסור לעשות ספורט לאחר השתלת שיער״ –  לא נכון! המיתוס אומר שאסור לעשות ספורט במשך שבועיים עד חודש ימים לאחר ההשתלה. בגינזבורג מדיקל טוענים אחרת, ניתן לעשות גם ספורט אינטנסיבי כמו כדורגל או כדורסל לאחר שבועיים בלבד.
  1. ״אסור לשים קסדה לאחר ההשתלה״ – נכון, אבל… לאחר 10 ימים עד שבועיים כבר ניתן לשים קסדה ולחזור לאופנוע, לקורקינט או לאפניים חשמליים ולהתנייד במרחב כרגיל. 

לכן אתם רואים בהשתלת השיער יש הרבה דברים שכביכול הם אסורים אבל למעשה זה מותר עם הנחיות וליווי מתאים של רופא מקצועי. לכן כשאתם עושים השתלת שיער אתם צריכים לחפש מומחה: רופא עור או כירורג פלסטי. השאלה הראשונה צריכה להיות מי הרופא ואיזה ניסיון יש לו? ככה אפשר להחליט עם מי וכיצד עושים השתלות שיער.

מענוניינת לטפל בהתקרחות?

חייבים לעשות זאת עם מומחים. ד״ר אלכס גינזבורג, רופא בכיר בתחום בשדה העולמי נמצא כאן בשבילכם.  ליצירת קשר >> 1-700-700-210