איך בעצם קורית השתלת שיער?

הרבה מטופלים שמתעניינים בהשתלת שיער או ניגשים להשתלת שיער שואלים בתחילת התהליך איך בעצם זה קורה? איך גורמים לאזור שלא צומח בו שיער, פתאום להצמיח שיער, לצמיתות?

ד״ר גינזבורג מסביר שכשאנחנו עושים השתלה למעשה אנחנו צריכים למצוא איזור תורם – כלומר איזור בראש שיש בו צמיחת שיער קבועה, יציבה, וללא סכנת נשירה. בדרך כלל האיזור הכי איכותי בשביל זה, זה החלק האחורי של הקרקפת והצדדים – אלה חלקים בראש שבדר״כ לא מקריחים בהם.

לפעמים משתמשים גם בזקן. אבל חשוב לזכור השערות בזקן הן יחסית עבות ומקורזלות יותר ולכן לא בהכרח מתאימות באופן מלא לשיער שצומח על הראש.  ככה שהכי טוב זה החלק האחורי.

הקסם בהשתלת שיער הוא שלאחר שמשתילים את השיער ועושים זאת נכון מבחינה איכות, כיוון וצפיפות השיערה ושומעים טוב לכל הוראות הרופא המטפל, השיער מתנהג בדיוק כמו שהוא מתנהג באיזור התורם וממשיך לצמוח כל החיים. אין צורך בשום טיפול משלים בהמשך. לדוגמא אם ניקח שערות מאזור תורם לשתיל אותן בכף היד, הן יצמחו באותה צורה בכף היד.

זכרו:  אבחנה ראשונית עושה רק רופא עור מקצועי – לא רופא שיניים, לא רופא משפחה, ולא מומחה משום תחום אחר. 

רוצה לדעת עוד? צפה בסרטון > > https://bit.ly/3WzTMaW

כשאתם עושים השתלת שיער אתם צריכים לחפש מקצוען: רופא עור או כירורג פלסטי. השאלה הראשונה צריכה להיות מי הרופא ואיזה ניסיון יש לו? ככה אפשר להחליט עם מי וכיצד עושים השתלות שיער.

סובל מהתקרחות ומעוניין לטפל? פנה לד״ר גינזבורג לייעוץ מקצועי מכל הלב.