מחיר השתלת שיער

הדרך הטובה והיעילה ביותר להוסיף ולהגדיל את כמות השיער באיזור מסוים היא באמצעות השתלת שיער. ההשתלה תאפשר לכם להחזיר את החיוך לפנים ולהעניק לכם שיער אמיתי, טבעי, עשיר ובריא שישדרג את המראה שלכם וישיב לכם את הביטחון העצמי.

כמה עולה ההשתלה? אין תשובה ברורה וחד משמעית לשאלה זו, ולמעשה הניסיון לענות הוא מעט מורכב משום שבניגוד למוצרי מדף ושירותים בהם התעריף קבוע, מחיר ההשתלה מורכב משלל קריטריונים שישפיעו בהמשך על הצעת המחיר. 

חשוב לציין כי עלות ההשתלה והצעת המחיר שתקבלו מטעם המרפאה אליה תפנו צריכה להיות רק חלק ממכלול השיקולים שלכם, אסור לכם לבסס את החלטתכם על רכיב זה בלבד! זכרו מה מונח על הכף, האם זה באמת המקום בו אתם רוצים לחסוך? במקרה הטוב, תידרשו לתיקון שעלותו גבוהה בהרבה מעלות הפרוצדורה המקורית, ובמקרה הרע, תשארו עם נזק שלא ניתן לתקן בנקודה בולטת מאוד בגופכם. בלא מעט מקרים השתלה חובבנית גורמת לנזקים בריאותיים חמורים מעבר לנזק הקוסמטי. 

במקרים רבים, השיפור במראה החיצוני ובדימוי העצמי של המושתל שווה עבורו כל סכום שבעולם. אנשים רבים שסובלים מהתקרחות מדשדשים סובלים מחוסר ביטחון עצמי שמוביל אותם לנסיגה בקריירה, בזוגיות, במשפחה ובאיכות החיים. הפגיעה בדימוי העצמי מובילה להרס עצמי, ודימוי עצמי שלילי שמביא עמו החלטות גרועות בכל תחומי החיים. מה גם שהמראה המטופח והאטרקטיבי המושג לאחר ההשתלה מסייע בדרך בה אנשים מסתכלים על המושתל.

שיער דליל ומקריח לפני השתלת שיער

תוכן עניינים

כמה תעלה השתלת השיער שלך?

כאמור, הן ההשתלה והן ההתאוששות שלאחריה עולים לא מעט כסף. ישנם גורמים רבים המשפיעים על העלות הכוללת של התהליך. ננסה לרכז את המהותיים שבהם.

עלות הטיפול

השתלת שיער היא מהפרוצדורות הקוסמטיות היותר יקרות, בייחוד כאשר פונים למרפאת מומחים בארץ.

מדובר בהליך מיקרו-כירורגי מורכב במיוחד, הדורש ניסיון ומקצועיות ושאין בו מקום לטעויות. בתהליך נקרים זקיקי שיער פוריים מהמטופל עצמו ולאחר מכן מושתלים באיזורים הקירחים והדלילים. הציוד הנדרש, שעות העבודה, רמת המומחיות ומידת האחריות הופכות את התהליך ליקר במיוחד.

כמות הזקיקים

הוספה נקודתית של קווצת שיער תעלה בד"כ משמעותית פחות מהשתלה מלאה בכל הקרקפת. כמות הזקיקים הנדרשים להשתלה משפיעה באופן ישיר על משך ההשתלה והמורכבות שלה, והמחיר מאמיר בהתאם

עלות הנסיעה

זה לא סעיף שהמרפאה גובה ישירות, אך מומלץ לקחת את זה בחשבון כשמחשבים את עלות ההשתלה. לעתים אנשים מחפשים פתרונות זולים להשתלת שיער במזרח אירופה, טורקיה ובקפריסין. לעלויות כמובן יש להוסיף עלויות טיסה ושהייה, כאשר לעתים קרובות נדרשת שהייה ממושכת במדינה לצורך התאוששות.

מקצועיות ונסיון

ההשתלה תקום ותיפול על פי התנהלות הכירורג והטכנאים המבצעים את ההשתלה. אם רוצים להגיע לתוצאות הטובות ביותר ולהשיג שיער יפה ועמיד, בעל מראה טבעי, צריך להשקיע בצוות משתילים מיומן ומנוסה. אם המנתח שלכם נחשב לאחד המובילים בתחומו, הוא צפוי לחייב במחיר יקר יותר. יחד עם זאת, מחירים גבוהים לא תמיד מצביעים על מיומנות גבוהה, בחנו היטב את הרזומה וההמלצות של הרופא.

גבר / אישה

השתלות השיער הנדרשות אצל נשים שונות באופיין ובמורכבותן מהשתלות השיער הנדרשות אצל גברים. בהתאם, עלויות ההשתלה העלות עשויות להשתנות בין המינים.

מיקום ההשתלה

השתלות שיער לא מתבצעות רק בקרקפת. פציינטים שונים מבקשים השתלות באיזורים שונים בגוף: מפרצים / גבות / זקן / שפם / צלקות ועוד. המורכבות של כל איזור וכמות השיער שיש להשתיל בו משתנה ומשפיעה על המחיר של ההשתלה.

גודל הצוות

ככל שהצוות גדול יותר, ניתן לבצע את ההשתלה של הזקיקים מהר יותר. הזקיק נמצא מחוץ לגוף זמן קצר יותר, דבר שהופך את ההשתלה לאיכותית יותר. העלות כמובן גבוהה יותר. על איכות משלמים.

סוג הפרוצדורה

ישנם שני סוגים שונים של השתלות שיער: השתלת יחידה זקיקית (FUT) וחילוץ יחידה זקיקית (FUE). לכל אחת מהן עלות שונה. העלות של השתלת FUE צפויה להיות יקרה בהרבה מהשתלת FUT.

ניתן לומר אפוא כי פערי המחירים בין השתלות שיער שונות ובין משתילים שונים ייגזרו מפעולות שונות הנדרשות להשגת התוצאה האופטימלית בהשתלה. כך למשל, כמות האנשים שיופקדו על ביצוע ההשתלה תהא גורם מכריע בתמחור וכמובן גם מידת המומחיות והניסיון שלהם. בנוסף, מורכבות הפרוצדורה, כמות זקיקי השיער ומשך הזמן הנדרש להשתלה יכולים להשפיע דרמטית על הצעות המחיר שתקבלו. כלומר התמחור של השתלת שיער היא מאוד אינדיבידואלית, וכל לקוח יכול לקבל הצעת מחיר רק על בסיס פגישה מקיפה, אפיון ושקלול של מכלול הנתונים, רק כך ניתן לאמוד את כמות המשאבים הנדרשים להעמיד לטיפול בו ולחשב את העלות הסופית. אפילו באותה מרפאה, שני מטופלים שונים צפויים לקבל הצעות מחיר שונות בהתאם למורכבות הפרוצדורה, סוג ההשתלה וכמות הזקיקים.

עלות ההתאוששות

נוסף על עלויות הטיפול, קיימות עלויות התאוששות נוספות שכדאי לקחת בחשבון:

  • תרופות נגד כאבים במהלך ההחלמה המיידית
  • תרופות אנטי דלקתיות להפחתת נפיחות באתר הניתוח
  • אנטיביוטיקה להפחתת הסיכון לזיהום
  • טיפול בסיבוכים ובזיהומים
  • ימי חופשה והשבתה מעבודה
מעוניינים בהשתלת שיער? רוצים לדעת כמה היא תעלה?

השאירו פרטים או חייגו אלינו ונחזור אליכם לייעוץ alexgin2000@gmail.com

מחירי השתלת שיער במקומות שונים בגוף

השתלת שיער בקרקפת

במסגרת השתלת שיער בקרקפת, יילקח שיער מחלקה האחורי של הקרקפת ויושתל באיזורים הדלילים והמקריחים תוך הרדמה מקומית.

ניתן לקרוא עוד בנושא:

השתלת שיער בצלקות

השתלת שיער בצלקות היא מיומנות שדורשת רופא מוסמך שעבר הכשרה מתאימה להשתלה בשיטת FUE. באיזורים עשירי שיער, כמו קרקפת או זקן – צלקות נוטות לבלוט יותר בגלל הניגודיות שנוצרת בינה לבין השיער. ישנן אופציות טיפוליות רבות לטשטוש צלקות אך כאשר הצלקת ממוקמת באיזור עשיר בשיער כמו בקרקפת, זקן או בגבה – דרך הטיפול הטובה ביותר היא השתלת שיער.

לפני
אחרי

השתלת שיער במפרצים

השתלת שיער במפרצים היא פרוצדורה שכיחה במיוחד בקרב גברים ישראלים. בד"כ המפרצים הם מהאיזורים הראשונים שמקריחים. השתלה במפרצים היא השתלה נקודתית יחסית ולכן צפויה להיות זולה יותר מהשתלה כוללת בקרקפת.

לפני
שיער בריא ועשיר אחרי השתלה אחרי

השתלת שיער בזקן

השתלת זקן היא הליך שמוביל לעיבוי הזקן, הגדלת כמות הזקיקים ועידוד הצמיחה הטבעית שלו, באמצעות שיער עצמי (זקיקים של המושתל), דבר שמעניק למטופל מראה גברי ומחוספס. השתלת זקן תיעשה רק בטכניקת FUE, שנחשבת ליקרה יחסית, על מנת שלא ייראו צלקות כאשר הוא מגולח.

לפני
אחרי

השתלת שפם

בדומה לזקן, השפם הוא חלק משיער הפנים שחשוב מאוד לגברים רבים. הטכניקה להשתלה אמנם נחשבת ליקרה יחסית, אך האיזור יחסית קטן ונקודתי כך שניתן לצפות להצעת מחיר שאינה יקרה מדיי.

לפני
אחרי

השתלת גבות

מחלות, טראומה, צלקות, מריטה או איפור קבוע הם כולם גורמים שיכולים להוביל לאובדן הגבה או לדלילותה. הגבה היא חלק מרכזי ובולט בפנים שלנו ומאפשרת לנו להביע רגשות שונים. השתלת שיער בגבה תיעשה בטכניקת FUE כיוון ששיער הגבה קצר ולא ניתן להסתיר באמצעותו צלקות שייגרמו בהכרח משימוש בשיטה אחרת.

לפני
אחרי

מחירי השתלת FUE מול השתלת FUT

שיטת FUT להשתלת שיער

שיטת FUT הינה השיטה הוותיקה והקלאסית להשתלות שיער.

ב-FUT, לוקחים חתיכת עור עם שיער מהאיזור התורם ומחלצים ממנה את היחידות הפולוקלריות. יחידות אלה מושתלות באיזור הקרחת ונתפרות לתוך נקבים זעירים.

הצלקות והנקבים הם בגודל זעיר  ומוסתרים היטב על ידי השיער של המטופל. כך, לא ניתן לראות אותם אלא אם שיער הראש גולח.

שיטה זו נחשבת לפחות טובה ביחס לשיטת ה-FUE, בעיקר משום שהיא מותירה בעור חתכים וצלקות, כיום ישנה שיטה טובה יותר שנקראת FUE ובמהלכה אין צורך לבצע חתך בעור כדי להשתמש בזקיקי השערה, אם כי הטכנולוגיה והמומחיות יקרות מאוד.

שיטת FUE להשתלת שיער

שיטת FUE היא החדשנית ביותר להשתלת שיער והתפתחה בעשור האחרון. 

FUE מאפשרת לבצע השתלת שיער ללא כאבים וללא צלקות, תחת הרדמה מקומית. השיטה מתאימה במיוחד לגברים הנוהגים ללכת עם שיער קצוץ, שכן אין צורך בשיער שיסתיר את הצלקות, כי אין צלקות כלל! 

ד"ר גינזבורג הוא מחלוצי השיטה ומהראשונים בעולם שביצעו השתלת שיער בשיטת FUE.

שיטה זו אמנם נחשבת ליקרה יותר ביחס לשיטת ה-FUT אך היא מספקת יתרונות עצומים למטופל: 

  • השתלה צפופה יותר של זקיקי השיער כך שיתקבל מראה עשיר וטבעי.
  • מאפשרת לרופא המנתח יכול לברור את זקיקי השערה המתאימים  ביותר לתהליך.
  • אינה מותירה צלקות כלל.

מחיר השתלת שיער בארץ מול השתלת שיער בחו"ל

השתלת שיער בארץ

היתרון הגדול בהשתלת שיער בישראל טמון ב-2 חלקים: ראשית, מדובר בצוות רפואי שמלווה אותך גם שנים לאחר ההשתלה ונמצא כאן בישראל למענך. שנית, מידת הפיקוח והרגולציה הישראלית על התחום טובה יותר באופן משמעותי.

השתלת שיער בחו"ל

ישראלים רבים אוהבים לפנות לאפיק של השתלת שיער בחו"ל. חלקם מחפשים מומחים במדינות מערביות באירופה ובצפון אמריקה (פרוצדורה יקרה יותר מבארץ שתמנע מהם את הנוחות של מרפאה במרחק נסיעה מהבית עם מומחה בעל שם עולמי), אך מרביתם פונים למדינות כמו טורקיה, יוון, קפריסין וגיאורגיה על מנת למצוא חלופה זולה יותר למחירים בארץ. המחיר במדינות אלה הוא אכן לעתים זול יותר, ויכול להתחיל מ-15,000 ש"ח (אם כי לעתים ישראלים נופלים לתרגילי עוקץ ונוכלות או לא משקללים את העלות הכוללת של השהייה במדינת היעד שעליהם להוסיף), אך הזול עשוי לעלות ביוקר. האם באמת שווה לסכן את השיער והבריאות שלכם על מנת לחסוך כמה אלפי שקלים?

ריאיון עם ד"ר אלכס גינזבורג בחדשות 13 על השתלות שיער בטורקיה.

מהירות ההשתלה

אחד הדברים החשובים ביותר בהשתלת שיער או מהירות התהליך. ככל שהתהליך מתעכב וזקיק השיער נמצא זמן רב יותר במנותק מהגוף, כך התוצאה הסופית תהיה פחות טובה. על מנת להגיע למהירות אופטימלית נדרש צוות גדול שיעבוד במקביל על ההשתלה.

בגינזבורג מדיקל צוות של 7-8 אנשים (צוות ענק בכל קנה מידה ביחס למרפאות אחרות) יעמול במקביל על כל פציינט, דבר המאפשר לבצע את ההשתלה במהירות שיא ולהביא לתוצאה סופית מנצחת.

הצעת מחיר להשתלת שיער בגינזבורג מדיקל

גינזבורג מדיקל, הקליניקה המובילה בארץ להשתלות שיער מקפידה על מקצועיות כבר משלב תמחור ההשתלה. כך זה מתבצע:

  1. נערוך פגישת ייעוץ עם הפציינט.
  2. נדון עם הפציינט על האפשרויות העומדות לפניו, היתרונות והחסרונות שבכל אפשרות, וכמובן העלויות שלהן.
  3. נעריך את כמות זקיקי השיער הנדרשים לצורך ההשתלה.
  4. נרכיב הצעת מחיר כוללת עבור ביצוע השתלת שיער בצורה האופטימלית עבור המטופל.

חלופות להשתלת שיער

אין ספק כי השתלת שיער היא לא תהליך זול, במיוחד כשלא רוצים להתפשר וחשוב לציין כי לא תמיד היא נדרשת וכי ישנן חלופות כלכליות יותר שיכולות להתאים במקרים מסוימים. חשוב לציין שאף אחת מהחלופות לא תצליח להגיע לרמת הנראות, העמידות והנוחות של השתלה.

  • תרופות (מינדוקסיל / פינסטריד).
  • טיפולים קוסמטיים (איפור זמני או קבוע / קעקוע / פאות / תכשירים לניפוח השיער / תוספות שיער / הדמיית שיער)
  • מזותרפיה (דיקור)
  • PRP בלחץ אוויר

שאלות ותשובות על המחירים של השתלות שיער

ישנם מגוון פרמטרים המשפיעים באופן ישיר ועקיף על עלותה של השתלת שיער. בין השאר אלו כוללים: כמות השיער הנדרש להשתלה, טכניקת ההשתלה ורמת המקצועיות של המרפאה בה מתבצעת ההשתלה.

כן! תוכלו להגיע לפגישת ייעוץ בה ייבחן המקרה שלכם וניתן יהיה להעריך בהתאם את היקף העבודה הנדרשת ואת עלויות הטיפול הצפויות לכם. כמו כן, תוכלו למצוא במאמר סדרי גודל לעלויות ההשתלה שלכ כתלות בפרמטרים השונים הייחודיים לכם.

השיער המושתל נלקח מאזור המאופיין בתכונה גנטית שונה משאר אזורי הקרקפת, בכך שהינו עמיד בפניי התקרחות. לכן השיער המושתל ממשיך לצמוח לאורך כל חייו של המטופל ואינו נושר וניתן להתייחס אליו כאל שיער לכל דבר להסתפר, לגלח, לצבוע וכד'.

את ההשתלה מבצע ד"ר גינזבורג יחד עם צוות של כ- 6 טכנאיות שיער מיומנות וותיקות. כל עוד המטופל נוהג על פי הוראות הרופא, ההשתלה מצליחה בהמשך לתיאום ציפיות הנעשה בשלב הייעוץ, ולא ניתן כלל לדעת כי המטופל עבר השתלת שיער.