האם ניתן לזהות השתלת שיער

גברים ונשים כאחד פונים לטיפולי השתלת שיער על מנת לשמר ולשפר את המראה האסתטי שלהם ולזכות בשיער שופע, בריא ועשיר.

אחת הבקשות המרכזיות היא "מראה טבעי", פציינטים המשקיעים ממיטב כספם וזמנם ועוברים פרוצדורה כירורגית אינם מעוניינים שיידעו שעברו את התהליך אלא שיחשבו שזה המראה הטבעי שלהם, בדומה לכל הליך אסתטי אחר.

ואכן, כפי שאומר ד"ר אלכס גינזבורג, מומחה בעל שם בין-לאומי בהשתלות שיער: "השתלת שיער טובה – לא מזהים"!

אם אתם מחפשים פתרון קבוע לנשירת השיער, השתלת שיער היא ללא ספק הצעד האידיאלי.

כיום ניתן לקבל תוצאות בעלות מראה טבעי הודות להתפתחות של התחום, הטכנולוגיה והמדע שסביבו. השיער המושתל נברר בקפידה כך ששערות דמויות קש בעלות מראה לא טבעי אינן מושתלות. כמו כן, חל שיפור ביכולת ליצור קו שיער ולהציב את השיער באזורים הדלילים כך שייראה טבעי.

התקדמות זו מאפשרת להגיע לרמת דיוק וטבעיות כה משמעותית שאפילו מעצב השיער שלכם לא יוכל להבחין בהשתלה.

למי מכם שזקוק להדגשה נוספת, ההתחייבות אצלינו בגינזבורג מדיקל היא שלא יזהו את השתלת השיער שלכם, זו דרישה בסיסית ולגיטימית שלכם כרוכשי שירות איכותי. מרפאה שמכבדת את עצמה ועורכת השתלות שיער בארץ, תערוך תכנון קפדני ותבצע את ההשתלה בעזרת צוות גדול ומנוסה, באמצעות המכשור המתקדם ביותר, כך שלא יישאר זכר לעובדה שעברתם את הפרוצדורה.

התוצאות תלויות במידה רבה במנתח שתבחרו

אמנם ההתקדמות הטכנולוגית והמדעית מאפשרת להגיע לתוצאות פנטסטיות, אך עדיין ניתן להיתקל באנשים שעברו השתלות שיער כושלות בהן התוצאה הסופית גרועה מהמצב ההתחלתית וההשתלה בולטת מאוד לעין זרה. הצלחת הפרוצדורה תלויה במידה רבה במנתח שתבחרו. לא חסרים חובבנים בתחום, או אנשים בלי הכשרה וניסיון מספקים שמבצעים השתלות שיער. אנשים רבים נוטים לבחור את המנתח על פי הצעת המחיר להשתלת שיער שהוא מציע, אך חשוב לבחון היטב גם את טיב העבודות הקודמות שלו, את חוות הדעת ואת ההמלצות מהפציינטים שלו. זה לא המקום להתפשר בו על הזול ביותר. לפני בחירת המרפאה, כדאי לשים דגש מיוחד על הסיכונים הקיימים בהשתלות שיער בטורקיה.

אתם רוצים לבחור רופא שמבין בהשתלות שיער ומבצע השתלות במשך שנים באופן קבוע.
רופאי עור מתמחים במצבים המשפיעים על העור, השיער והציפורניים שלנו, כך שהם בעלי הרקע המקצועי המתאים ביותר בנושא נשירת שיער.

אחד הדברים החשובים לצורך העלמת העקבות של ההשתלה הוא הסתרת הצלקת. ובחירת סוג ההשתלה המתאימה למטופל.

לא כל אחד מתאים להשתלת שיער

ישנם אנשים שכל השתלת שיער אצלם נדונה מראש לכישלון. אנו בגינזבורג מדיקל בוררים מראש רק את האנשים שהשתלת השיער שלהם תצליח בוודאות. ביצוע השתלת שיער באנשים בלי המאפיינים המתאימים היא מעבר לזריקת כסף לפח ועלולה להביא לתוצאות שנראות רע מאוד מבחינה אסתטית. לכן, בסיום האנמנזה, אנו יכולים להבטיח למועמדים המתאימים כי השתלת השיער שלהם תצליח ותיראה טבעית לחלוטין. בין המאפיינים שאנו בודקים על מנת לבחון מי מועמד טוב להשתלת שיער ישנם שני תבחינים בולטים:

  1. מספיק שיער בריא בקרקפת שניתן להשתמש בו לצורך ההשתלה.
  2. יכולת לגדל שיער באיזור הדליל של הקרקפת.

במהלך פגישת הייעוץ במרפאה, תעברו בדיקת קרקפת יסודית ותוכלו לברר אם יש לכם את המאפיינים המתאימים הנדרשים להשתלה.

כדי לברר מדוע אתם סובלים מנשירת שיער, ייתכן שתידרשו לבצע גם בדיקת דם או לביופסיה של הקרקפת. הכל כדי להבטיח שההליך לא מבוצע לחינם ושבסופו תזכו ליהנות משיער בריא, עמיד ושופע בעל מראה טבעי לחלוטין.

אם אתה מועמד טוב, אנו נערוך תיאום ציפיות ונבהיר לך במדויק איך תיראה לאחר ההשתלה.

לאחר ההשתלה אצלנו תקבלו מראה טבעי, בדיוק כפי שחלמתם.

אנו מזמינים אתכם להתקשר ולהתייעץ איתנו לפני שאתם מחליטים למי לפנות על מנת להשתיל את השיער.