האם השתלת שיער תמיד מצליחה?

בתמצית: לפני תחילת ההשתלה, צפוי הרופא לבצע בדיקה מקדמית ותיאום ציפיות עם הפציינט. ככל והמטופל ינהג בהמשך על פי הוראות הרופא, ההשתלה תצליח כמצופה.

השתלת שיער הינה הליך כירורגי המבוצע תוך הרדמה מקומית במטופלים הסובלים מהתקרחות ו/או נשירת שיער. במסגרת ההשתלה מועברים זקיקי שיער מאזור תורם שבוחר המנתח אל האזור הדליל.

לרופא המנתח תפקיד מפתח בהצלחת ההשתלה. מדובר בהליך כירורגי עדין שדורש ידע נרחב בתחום רפואת העור. ככל ומדובר במרפאת מומחים, ההליך יתבצע על ידי רופא בעל הכשרה מתאימה וניסיון ארוך שנים, שיוכל להתחייב מראש על שיער עשיר שיחזיק מעמד.

אם אתם מעוניינים בהשתלת שיער שתיראה טבעי, כך שלא ניתן יהיה לזהות אותה, חשוב שתבחנו היטב את הרזומה של הרופאים אליהם פניתם. המלצות מלקוחות עבר יאפשרו לכם להיווכח למידת המקצועיות של הרופא.

אחת הסיבות שחשוב לבצע השתלת שיער אצל רופא עור מומחה, היא שהוא מבצע בדיקה מקדמית של הפציינט ומכניס לתהליך רק אנשים מתאימים. רופא עור יבחן היטב את דפוס ההתקרחות ויידע להגיד האם טיפול השתלת שיער הוא הטיפול המתאים ביותר להתקרחות ממנה סובל המטופל או ימליץ על טיפול אחר. כך למשל, ד"ר אלכס גינזבורג מסנן את המועמדים לאחר שלב הייעוץ ומקבל לתהליך רק את מי שהשתלת השיער תצליח אצלו בוודאות גמורה.

כמו בכל הליך רפואי, וודאי הליך כירורגי בעל השלכות אסתטיות כה בולטות, מומלץ שתבחנו היטב מי הרופא הטוב ביותר לביצוע ההליך, זה לא המקום להתפשר בו על ההצעה הזולה ביותר שתקבלו. הרשת מלאה בפרסומים של קליניקות שונות להשתלת שיער: בארץ, ובמקומות אחרים בעולם. בעבר התראיינו בנושא הסיכונים בהשתלת שיער בטורקיה למהדורה המרכזית של חדשות 13, אף על פי שהאייטם עסק בטורקיה הידועה כמעצמה בתחום ההשתלות, חשוב להסיק משם על כל קליניקה שמציגה מחירי השתלת שיער שנשמעים מפתים למדיי, בין אם היא בארץ, בקפריסין, במזרח אירופה, ביוון, או בכל מקום אחר בעולם.

לסיכום, במידה ופניתם למרפאה מהשורה הראשונה, את השתלת השיער מבצע רופא עור מומחה, ועברתם את הליך הסינון המקדמי שבוחן את התאמתכם להליך, השתלת השיער תמיד תצליח.

בגינזבורג מדיקל את ההשתלה מבצע ד"ר אלכס גינזבורג, רופא עור בעל שם עולמי בתחום ההשתלות, יחד עם צוות של כ-6 טכנאיות שיער מיומנות וותיקות. אנו מתאימים לפציינטים שלנו את הפרוצדורה הטובה ביותר ומתחייבים לתוצאות שמחזיקות לאורך זמן. אנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ ראשונית בה נבחן את התאמתכם להשתלה.