מדוע עדיף לבצע השתלת שיער בישראל? 5 סיבות חשובות

מקצועיות, אמינות ומומחיות: פיקוח רפואי, ניסיון של שנים ותוצאות שמדברות בעד עצמן.

 השתלת שיער תלויה לחלוטין בהתנהלות הרופא הכירורג והטכנאים המבצעים את ההשתלה. רק צוות משתילים מיומן ומנוסה יכול להבטיח לכם להגיע לתוצאות הטובות ביותר ולהשיג שיער יפה ועמיד, בעל מראה טבעי ובריא.

בחנו היטב את הרזומה וההמלצות של הרופא, יכול להיות שתיאלצו לשלם יותר עבור רופא מומחה בעל שם עולמי. אל תאמינו להבטחות שווא, בשביל איכות משלמים.

בטורקיה פועלות כ-340 מרפאות להשתלת שיער. האקלים התחרותי הוביל להורדת מחירים, וכדי לקצץ עלויות מרפאות רבות בטורקיה מעסיקות כוח אדם לא מיומן. מאחר והשתלת שיער בשיטת FUE איננה נחשבות להליך כירורגי בטורקיה, ברוב המקרים ההשתלה לא מבוצעת על ידי רופא מקצועי ומנוסה, אין דרישות רפואיות, והטכנאים עוברים הכשרה בסיסית בלבד.

ד"ר אלכס גינזבורג הוא רופא בעל שם עולמי, חלוץ בתחום השתלת השיער בישראל ובעל ניסיון של יותר מ-30 שנה, אשר ביצע למעלה מ-8,000 השתלות שיער עם תוצאות מוצלחות. כמו כן, הוא מוזמן להרצות ברחבי העולם על השתלות שיער – והטכנאים שלנו מוכשרים לפי סטנדרט מוקפד זה. לד"ר גינזבורג היכרות עם כל שיטות השתלות השיער FUE ו-FUT, ולאורך שנים של ניסיון בטיפולי השתלות צבר ידע עצום. ד"ר גינזבורג מתאים את השיטה למטופל, ולא את המטופל לשיטה.

בנוסף, ככל שהצוות גדול יותר, ניתן לבצע את ההשתלה של הזקיקים מהר יותר והזקיק נמצא מחוץ לגוף זמן קצר יותר. אצלנו בגינזבורג מדיקל, בכל טיפול השתלת שיער יש צוות גדול ומסור של טכנאים, השומר על 30 אחוז יותר שיער, וכמובן רופא כירורג המפקח על התהליך. כל זה הופך את ההשתלה לאיכותית יותר.

בדיקה מקדמית.

השתלות שיער בטורקיה בדרך כלל מבוססות על תמונה של הקרקפת שהלקוח שולח למרפאה בחו"ל, ועליה מתכננים את תהליך ההשתלה. כן כן, שמעתן נכון.

בדיקה מקדימה הינה קריטית לביצוע התהליך, ומאפשרת תכנון מתאים לכל מטופל באופן אישי. ללא תכנון מוקדם במרפאה ופגישות הכנה מדויקות, קשה להבטיח תוצאות מקצועיות, וקיים סיכוי גבוה לטעויות שיבלטו לעין.

אצלנו בגינזבורג מדיקל דואגים לבצע בדיקות מקיפות של הקרקפת לפני שמחליטים לבצע הליך השתלת שיער. למרות השיטות החדשניות בתחום השלות השיער, הפתרון אינו מתאים לכולם. חלק מהפונים בבקשה להשתלה נמצאים כבלתי מתאימים לאחר הבדיקות. ד"ר גינזבורג לא יבצע השתלה למי שאין הוא בטוח שיקבל תוצאות. חוסר ההתאמה יכול כתוצאה משיער דליל מידי בחלק האחורי של הקרקפת, החלק ה"תורם", כמו גם גיל מוקדם מדי וצפי להקרחה שתימשך גם בעשורים הבאים. תכנון ההשתלה יהיה שונה אצל בחורים צעירים מאשר אצל גברים בני 45 ומעלה, ועל כן על הרופא הכירורג לבדוק פיזית את הקרקפת כדי לבצע תכנון מושלם.

זמינות המרפאה והרופא המטפל לפני ואחרי ההשתלה.

הקרחה היא נושא רגיש מאוד ולעתים לוקח שנים למטופל לקבל את ההחלטה להשתיל שיער. ולכן, המרפאה והרופא המטפל חייבים להיות רגישים וזמינים עבור הלקוח המתכנן השתלת שיער לפני ואחרי ביצוע ההליך.

לאחר ההשתלה יש צורך בהתאוששות, כמו גם צרכים נוספים כגון נטילת תרופות נגד כאבים במהלך ההחלמה המיידית, תרופות אנטי דלקתיות להפחתת נפיחות אזורית ואנטיביוטיקה להפחתת הסיכון לזיהום. לעתים הטיפול כרוך בסיבוכים ובזיהומים ובימי חופשה והשבתה מעבודה.

כאשר עוברים השתלות שיער בטורקיה אין ביקורת לאחר הטיפול, ולמעשה גם אין כתובת שניתן לחזור אליה בכל בעיה. ברגע שהמטופל חוזר לארץ המרפאה אינה יכולה לסייע לו, בוודאי כאשר מוסיפים למשוואה פערי שפות וצוות בלתי מיומן לטיפול בהתאושות.

בישראל המטופל זוכה לשירות טוב ומקצועי יותר, הוא יכול לפנות למרפאה בכל שאלה, בקשה או בעיה, ולקבל פתרון מקצועי ומהיר. בנוסף לכך, מרפאות השתלת שיער בישראל נמצאות תחת פיקוח קפדני, ישנה הקפדה על הליך כירורגי ברמה גבוהה על ידי רופאים מיומנים וסטריליזציה של המכשירים והציוד למניעת זיהומים.

מרפאות רבות בטורקיה פועלות ללא היתר ופיקוח, מאחר והשתלות FUE אינן נחשבות להליך כירורגי בטורקיה. על כן קיים חשש שהן אינן מקפידות על סטרליזציה נאותה של המכשור. מאחר ואין מעקב, קיים סיכון לזיהומים לאחר הליך ההשתלה. מלבד הטיפול הראשוני, המרפאה אינה זמינה למעקב או ביקורת, ויש חשש שלא יימצא פתרון לבעיות שיצוצו כאשר המטופל ישוב לישראל.

נוחות לאורך התהליך.

הליך השתלת שיער מלווה לעיתים בחששות. השתלה היא הליך כירורגי, שכרוך בתקופת התאוששות. ברוב המקרים, מי שהחליט לעבור השתלת שיער בטורקיה יטוס לבד ויעבור את התהליך ללא תמיכה של בני המשפחה או בן\בת הזוג. עלויות הטיסה והשהייה, כמו גם הצורך לקחת ימי חופשה מהעבודה, לא מאפשר לקרובי המטופל להצטרף למסע. במובן הזה, השתלת שיער בארץ מומלצת הרבה יותר. היא איננה כרוכה בחוסר הוודאות של נסיעה למקום זר. בני המשפחה יכולים ללוות את ההליך הרפואי מקרוב, כמו כן חברים נוספים יכולים לסייע ולעזור בימי ההתאוששות שלאחר ההשתלה.

עלות הנסיעה.

במקרים רבים, השתלת שיער במזרח אירופה, טורקיה או קפריסין נדמית כפתרון זול ונוח. המחירים אטרקטיביים במיוחד וישנן המון מרפאות שמתחרות על המחיר הזול ביותר.

לפני שאתם מקבלים החלטה לא מחושבת שעלולה להתברר כשגויה, יש לחשב ולהוסיף לעלויות ההשתלה גם עלויות טיסה ושהייה. בייחוד כאשר לעתים קרובות נדרשת שהייה ארוכה יותר ואף לא צפויה באורכה קרוב למרפאה לצורך התאוששות.

בנוסף, חשוב לבדוק אילו השתלות מוצעות לכם. השוואת מחירים בין סוגים שונים של השתלות אינה אפקטיבית מאחר ומדובר בהליכים כירורגיים שונים, ועליכם לבדוק איזו השתלה מתאימה לכם בדיוק.

לסיכום

השתלת שיער כמו כל הליך כירורגי אסתטי כרוכה בסיכונים, אם לא נעשית בצורה המקצועית ביותר. במקרה הטוב ההשתלה לא תצליח, במקרה הרע יכולים להיגרם נזקים בלתי הפיכים.

השתלת שיער אצל גינזבורג מדיקל היא הדבר האחראי, בהקפדה על ביצוע כל הבדיקות הנדרשות ובגישה מקצועית ומדוקדקת ויחס אישי ומשפחתי. אצלנו – מתחייבים להליך בטוח, ללא לקיחת סיכונים מיותרים.

מתלבטים? צרו קשר עם המומחים שלנו ותאמו פגישת ייעוץ.