השתלת שיער זה לא רק עבור קרחים

לא לכל הגברים יש זקן, יש רבים שהיו רוצים זקן שופע ובולט, אבל הוא לא ממש רוצה לצמוח…

בעבר כאשר אמרנו השתלת שיער התכוונו אך ורק להשתלת שיער בקרקפת. עד היום השתלת שיער בקרקפת נותרה הטיפול השכיח ביותר בתחום, אך ככל שהטכנולוגיות התפתחו נוצר גם ביקוש להשתלות שיער מסוגים אחרים. ובשנים האחרונות אנו עדים לעליה בביקוש בתחום השתלות זקן, לא רק בגלל היכולות הטכנולוגיות המתקדמות אשר מאפשרות זאת, אלא גם בעקבות הטרנדים האופנתיים.

ללא ספק הזקן הוא אחד הטרנדים החזקים של העשור האחרון. בתקופות שונות בהיסטוריה הגברים טיפחו זקן למופת. בשלב מסוים הזקן הפך להיות משהו שזוהה עם הדור המבוגר וחלף מהאופנה. אך בסופו של דבר טרנדים באים וטרנדים הולכים וגברים מזוקנים חזרו לאופנה.

רופאים הם אולי לא המומחים הגדולים באופנה וטרנדים, רופאים הקדישו את זמנם ללימודים ותחומים אחרים של התמחות, אך מסתבר שהשירותים של רופאים מיומנים בהחלט משרתים את הטרנדים החברתיים. גברים רבים פונים אל הרופאים העוסקים בהשתלת שיער ומתעניינים בהשתלת זקן ושואלים האם זה אפשרי.

השתלת זקן

ישנם גברים אשר סובלים משיעור רב בפנים ובקלות יכולים לגדל זקן עבות מטופח ומעוצב. עבור גברים אחרים ישנה צמיחה מעטה והם לא מצליחים לגדל זקן כפי שהיו רוצים. ולכן הם פונים לעזרת הרפואה האסתטית ומתעניינים בהשתלת שיער, או יותר נכון השתלת זקן. גברים אלו בדרך כלל מתמודדים עם צמיחה מעטה ונקודתית אשר אינה מאפשרת להם לגדל זקן מלא, וכאן אנו נחלצים לעזרתם. בעזרת השתלת שיער במקומות הנכונים אנו יכולים למלא את כל המקומות החסרים ולהעניק לפנים מראה גברי כפי שחלמתם עליו.

שאלה שמסקרנת גברים רבים היא מהיכן אנו לוקחים את השערות עבור הזקן? האם ישנם תורמי זקנים? לא, ממש לא. זה יכל להיות משעשע אם היה נתן לתרום זקן, אבל אנו צריכים זקיקי שערה חיים. השתלת זקן היא בעצם העברת זקיקי שערות ממקומות מסוימים בגוף למקומות אחרים. במקרה של השתלת שיער עבור זקן אנו בדרך כלל משתמשים בשיער מהעורף, אשר מתאים במאפיינים  למראה ותכונות השיער של הזקן.

אם אתם חושקים בזקן והטבע לא בדיוק העניק לכם את השערות הדרושה בעור הפנים, יש פתרון. אך חשוב שתדעו שלמרות שמדובר בעניין אפנתי, זהו הליך רפואי. השתלת זקן היא לא כמו תספורת, זהו הליך אשר מתבצע על ידי רופאים שהוסמכו לכך ועל פי סטנדרטים רפואיים וכללי שמירה על היגיינה וסטריליות. כאשר אתם רוצים להסתפר או לעצב את הזקן, אתם יכולים לפנות למספרה פופולריות. אך כאשר מדובר בהשתלת זקן יש לבדוק היטב מי מבצע אותה ומה הניסיון שלו בתחום.