השתלת FUE

FUE, ראשי תיבות של Follicular Unit Extraction  היא סוג של השתלת שיער המתבצעת על ידי לקיחת זקיקי שיער מאזור עשיר בשיער עמיד והעברתם לאיזורים קירחים או דלילים.

FUE נחשבת לשיטה המודרנית והפופולארית ביותר להשתלת שיער. במרבית המקרים, שיטה זו מאפשרת להגיע למראה הטבעי ביותר ולא מותירה כלל צלקות נראות לעין. לצורך חילוץ הזקיקים, המנתח משתמש במחט ממונעת מיקרוסקופית חלולה וצרה מאוד. 

המועמד המתאים ביותר להשתלה מסוג זה הוא בעל שיער דליל או מקריח שיש לו מספיק שיער בריא ואיכותי שיכול לשמש לצורך ההשתלה. ההשתלה מתאימה גם למקומות בהם השיער קצר במיוחד: לבעלי שיער קצוץ ולהשתלות שיער באיזור הפנים כמו השתלת זקן והשתלת גבות.

ד"ר אלכס גינזבורג הוא מחלוצי השיטה ומהראשונים בעולם שביצעו השתלת שיער בשיטה זו. 

לקריאה נוספת:

בטיחות

הליך ה-FUE נחשב לבטוח מאוד ותופעות הלוואי כתוצאה מההשתלה מינימאליות. אף על פי כן, קיימים סיכונים לסיבוכים רפואיים ואסתטיים כאשר מבצעים את ההשתלה במרפאה לא מורשית או אצל מנתח שאינו מיומן דיו. אנו מסבירים על כך בהרחבה במאמר: למה חשוב לבצע את ההשתלה אצל רופא עור מומחה.

נוחות

פרוצדורת FUE היא פרוצדורה ארוכה יחסית משום שזקיקי השיער מחולצים בקבוצות של 1-4 שיערות בכל פעם. ההשתלה נעשית בפגישות של 2-4 שעות במהלך מספר ימים או בסשנים גדולים שאורכים 10-12 שעות. על מנת לקצר את התהליך ולשפר את איכות התוצאה (ע"י קיצור משך הזמן בו השתלים שוהים מחוץ לעור), אל ד"ר אלכס גינזבורג מצטרף צוות של כ-6 טכנאיות שיער מיומנות בכל השתלה שפועלות במקביל ומאפשרות לפציינט לחסוך זמן יקר. 

מהלך ההחלמה מההשתלה פשוט וקצר יחסית ולא כולל הגבלות מיוחדות על הפעילות היום-יומית.

עלות

ככלל, העלויות של השתלות שיער מכל הסוגים אינן זולות. השתלת FUE בפרט נחשבת לשיטה יקרה יחסית שנועדה להבטיח גימור מושלם, מראה טבעי ונטול צלקות. העלויות כמובן משתנות בהתאם לרמת המקצועיות של המרפאה, כמות הזקיקים ופרמטרים רבים נוספים.

יעילות

השתלת שיער אינה מתאימה לכל אחד ועשויה להיכשל ואף לדרדר את המראה של הפציינט בנקודת ההתחלה. על מנת למנוע עוגמת נפש זו, ד"ר אלכס גינזבורג מבצע בדיקת התאמה חינמית ומקבל לתהליך רק מי שבוודאות ייצלח אותו. ההתחייבות שלנו היא להשתלת שיער שלא מזהים אותה כלל – מראה טבעי לחלוטין!

ניתן לראות את תחילת הצמיחה המחודשת של השיער כבר כעבור כ-3 חודשים מיום ההשתלה, ולצפות למראה הסופי כעבור כשנה.

נוהל להשתלת FUE

  1. המנתח יגלח את השיער באיזור בו יוסרו הזקיקים וסביב איזור ההשתלה.
  2. המנתח יסיר את הזקיקים מהעור באמצעות מחט ממונעת ייעודית.
  3. המנתח יבצע סדרה של חתכים זעירים באיזור הדליל אליהם יוחדרו הזקיקים החלוצים.
  4. המנתח יחטא ויחבוש את האיזור להתאוששות.