השתלת שיער ללא גילוח

במהלך השנים כאשר אנו מתחילים לאבד את השיער, הדבר גורם לנו לחוסר נוחות ואף פוגע בביטחון העצמי שלנו. רבים מאיתנו רוצים לשמר את המראה של השיער כפי שהם רגילים אליו, ולכן כאשר הם סובלים מהתקרחות הם מחפשים אחר הפתרונות. לפעמים הם מנסים כל מיני תכשירי פלא, אך איזה פלא… בסוף הם מבינים שהשתלת שיער היא הפתרון. ואז כאשר הם סוף סוף נפגשים עם הרופא המטפל על מנת לקבל הסברים על התהליך; בדיוק ברגע שהם מרגישים את השמחה והציפייה לקראת השינוי הגדול בחיים, אז הם מגלים פרט קטן – הרופא המטפל פתאום מתחיל לדבר על גילוח השיער. וזאת במקרה הטוב שהם לא מגלים זאת כאשר הם מגיעים לטיפול עצמו. די ברור למה כאשר מישהו מגיע לטיפול השתלת שיער, הוא לא בדיוק רוצה שיגלחו לו את השיער. אז למה בעצם ”צריך לגלח“ את השיער, והאם יש השתלת שיער ללא גילוח?

אז למה ”צריך“ לגלח את השיער?

ישנן שיטות שונות להשתלת שיער, אך בכולן נשמר אותו העיקרון – לוקחים זקיקי שערות מאזור תורם ומשתילים אותן באזור שבו אין שערות. זקיקי השערות שיקלטו יצמיחו שם שערות. זקיקי השערות הם הדבר שאנו מעוניינים בו. השערה עצמה היא לא חשובה. כאשר זקיק השערה הועבר בהצלחה למקומו החדש הטיפול הצליח. מכיוון שהשערה עצמה אינה חשובה לצורך פעולת ההשתלה, רופאים רבים עשויים להגיד לכם שיש לגלח את השיער באזור התורם. הסיבה לכך היא שכך נוח להם יותר לבצע את העבודה, אך האם מדובר בצורך רפואי… האמת שלא. בהחלט ניתן לבצע השתלת שיער ללא גילוח.

זה מובן מאוד מדוע אנשים אינם מעוניינים בגילוח השערות באזור התורם. פעולה שכזו יכולה לגרום לכם לצאת מהטיפול עם אזור מגולח, אזור מושתל קצת שערות באמצע. לא רק שזה לא יהיה אסתטי ויביך אתכם – זה גם כמו להחזיק שלט ”עשיתי השתלת שיער“, ואולי לא בדיוק תשומת הלב שתרצו למשוך. אמנם אין שום דבר להתבייש בו, לכל אדם הזכות ליהנות ממראה חיצוני שאיתו הוא מרגיש בנוח. אך למרות זאת הלקוחות אשר מגיעים אלינו מעדיפים לעבור את התהליך בדיסקרטיות. גילוח השיער יכול להיות בעיה גדולה עבור אנשים אשר עוסקים במקצועות ייצוגיים ולמשוך תשומת לב שתפריע להם בתהליך העבודה.  זה מובן מאוד מדוע תרצו להימנע מגילוח השיער והחדשות הטובות הן שאפשר לבצע השתלת שיער ללא גילוח.

האם השתלת שיער ללא גילוח מתאימה לכולם?

גילוח השיער באזור התורם מאפשר לנו להעביר זקיקי שערה רבים במהירות, ולכן מתבקש כאשר אנו רוצים לבצע השתלת שיער באזורים קרחים. אך ישנם מקרים אחרים בהם אנו זקוקים לטיפול נקודתי, מקרים של התקרחות קלה ולצורך מילוי נפח. במקרים אלו ניתן לבצע השתלת שיער ללא גילוח. השתלה זו מתבצעת באמצעות מכשור רפואי מיוחד אשר מאפשר לרופא לשלוף את זקיק השערה מהאזור המושתל ללא צורך בגילוח או גזירה של השערות. כך תוכלו לשמור על מראה השיער באזור התורם בדיוק בצורה שאתם אוהבים ואתם רגילים. השתלת שיער ללא גילוח מאפשרת למטופלים ליהנות מזמן החלמה קצר וחזרה מהירה לשגרה.

טיפול השתלת שיער ללא גילוח

להשתלת שיער ללא גילוח יש יתרונות ויש חסרונות, וזהו שיקול שעליכם לעשות כאשר אתם ניגשים לבצע השתלת שיער. מצד אחד תוכלו ליהנות מטיפול אשר יחזיר את הנפח לשיער ויבצע את תיקוני המראה שבהם אתם מעוניינים וכל זה מבלי לפגוע בשגרה שלכם ולהעמיד אתכם במצבים לא נעימים ומצבים מביכים. אם כך מדוע לא לאמץ את השיטה תמיד בתור ברירת מחדל?  השתלת שיער ללא גילוח דורשת פעולה עדינה ותשומת לב לכל זקיק שערה. זה לוקח הרבה יותר זמן על טיפול אישי זעיר ומדויק לכל זקיק שערה ולצורך כך הרופא נזקק להרבה יותר זמן. מסיבה זו מובן מדוע טיפול השתלת שיער ללא גילוח היא טיפול יקר יותר. לכן עליכם להחליט האם אתם יכולים להתמודד עם הגילוח או שתעדיפו לבחור בהשתלת שיער ללא גילוח.

ומה לגבי סיכונים?

השתלת שיער היא הליך רפואי, וכמו הליך רפואי לא תמיד הוא מצליח. אם מישהו הבטיח לכם מאה אחוזי הצלחה, כנראה מדובר במאה אחוזי שקר. אחוזי ההצלחה של השתלת שיער לאל גילוח הם גבוהים, זאת בהנחה שההליך מבוצע נכון על ידי רופא שהוסמך לכך ויש לו את המיומנות הדרושה. מבחינת ההליך עצמו, אין בו סיכונים שונים מאשר טיפולי השתלת שיער אחרת ומכיוון שמדובר בשיטת טיפול נקודתית, כך גם תופעות הלוואי הן נקודתיות. המטופלים עשויים לחוות גירוי עור שונים באזור המושתל כמו אדמומיות, גירוד, נפיחות ותחושת צריבה. אלו הם גירויים נקודתיים וזמניים.

האם טיפול השתלת שיער ללא גילוח מתאים עבורי?

טיפולים אלו מתאימים למצבים מסוימים אותם ניתן להגדיר כטיפול להקרחה נקודתית או לצורך מילוי נפח. לא בטוח שהמקרה שלכם מתאים לצורך ביצוע הליך זה. אם אתם מעוניינים בהשתלת שיער ללא צורך בגילוח השיער, אתם מוזמים לקבוע תור למרפאה עם רופא מומחה אשר יוכל לבדוק את מצב השיער ולבדוק מהן התוצאות אשר תוכלו להשיג באמצעות טיפול זה. חשוב מאוד שתתייעצו עם רופא אשר באמת מבצע הליך זה, זאת על מנת להימנע ממצב שהוא יגיד לכם שזה לא אפשר רק בגלל שאינו מנוסה בטכניקה חדדשנית זו.

שימו לב כי גם מצב עור הקרקפת יכול להשפיע על אפשרויות ההשתלה ולא רק מצב נשירת השיער וההקרחה. למשל עור קרקפת רך מידי או קשה מידי יכול להפריע למהלך הטיפול, לכן אין תחליף לאבחון אישי.

גם אם הבעיה ממנה אתם סובלים (מצב ההקרחה) אינה ממתאימה לצורך השתלת שיער ללא גילוח – אל תתייאשו. כיום ישנם טיפולי השתלה חדשניים ויעילים. אמנם תתמודדו עם אי נוחות זמנית ובוודאי תרצו להסתיר סימני הגילוח בהתחלה, אך בסופו של דבר תיהנו משיער שופע כפי שתמיד חלמתם עליו.

היכן לעשות השתלת שיער ללא גילוח

השתלת שיער ללא גילוח היא אינה יוצאת דופן מכל הליך רפואי וכל טיפול אחד של השתלת שיער – יש לבצע את ההליך המורכב אך ורק אצל רופא אשר הוסמך לכך ויש לו את הניסיון הדרוש. אך בהתחשב בכך שהשתלת שיער ללא גילוח היא מורכבות נוספת על ההליך שבלאו הכי נחשב למורכב ובעייתי, עליכם גם כן להחמיר. השתלת שיער ללא גילוח מבצעים אך ורק אצל רופא אשר יש לו ניסיון רב, לא רק בהשתלות שיער, אלא גם בנישה זו של השתלות שיער ללא גילוח. זוהי עבודה הדורשת ציוד מיוחד, מיומנות וגם הרבה מאוד סבלנות.

אם אתם מעוניינים לבצע השתלות שיער ללא גילוח, אתם מוזמנים לפנות לגינזבורג מדיקל בראשותו של אלכס גינזבורג אשר בשיתוף עם דוקטור מור מבצעים את כל הטיפולים באופן אישי. לדוקטור אלכס גינזבורג ניסיון רב בתחום השתלות השיער. הוא ביצע אלפי השתלות שיער מוצלחות ויש לו את הידע והניסיון הדרוש לצורך ביצוע פעולות כירורגיות מורכבות כדוגמת השתלת שיער ללא גילוח.