באיזה גיל כדאי לעשות השתלת שיער – ומתי זה כבר מאוחר מדי?

אחת ההתלבטויות הנפוצות בקרב מטופלים היא מתי נכון להתחיל תהליך של השתלת שיער. האם יש גיל מוקדם מדי? האם יש גיל שבו כבר מאוחר מדי?

לדברי ד”ר אלכס גינזבורג, ההמלצה ברורה:

“אני ממליץ לעשות השתלת שיער לא מתחת לגיל 25, כיוון שאנחנו לא יודעים איזה סוג של התקרחות תהיה בהמשך”

הסיבה לכך היא שהתקרחות גברית (או נשית) יכולה להמשיך ולהתפתח לאורך השנים, ולכן בגיל צעיר מדי קשה להעריך את הצורך האמיתי ואת התוצאה לטווח ארוך.

ומה לגבי הגיל המבוגר ביותר? כאן התשובה מפתיעה:

“יש לי פציינטים בגיל 84 שרצו לעשות השתלה – וממש צמח להם מצוין. ולמה לא?”

בסופו של דבר, הכל תלוי בתחושת המטופל ובהתאמה הרפואית.

“כל בן אדם שמרגיש צורך שיהיה לו שיער – אז אפשר לעשות. לא כולם מתאימים, אבל זה ניתן לעשות."

פגישת ייעוץ להשתלת שיער היא חינם, ומיועדת לבדוק התאמה אמיתית – ללא התחייבות – עם ד”ר גינזבורג.

צרו קשר לקביעת פגישה – ובדקו התאמה להליך.

רוצים לדעת עוד? צפו בכל הסרטונים שלנו